ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

28.4.15

,,ԼՍՈՒՄ ԵՍ ԻՆՁ ՃԱԿԱՏԱԳԻՐ,, ՖԻԼՄԸ ՄԵԾ ԷԿՐԱՆՆԵՐԻՆ ԿԼԻՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 20-ԻՑ, ԱՅՆ ԿՈՒՆԵՆԱ ՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ՍԱՀՄԱՆԱՓԱԿՈՒՄ

Ինչպես արդեն տեղեկացրել էին նկարահանվում է մի նոր հայկական ֆիլմ, որը կոչվում է` ,,Լսում ես ինձ ճակատագիր,,:
Ֆիլմի սցենարի հեղինակը` Պողոս Ամիրխանյանն է, ռեժիսորը` Արմեն Դալլաքյանն է:
Գլխավոր դերերում հանդես են գալիս` Էլիզա Թունյանը, Հայկ Աֆրիկյանը, Արամ Թորգոմյանը, դերերում հանդես են գալիս նաև` Անահիտ Մութաֆյանը, Լենդ Մկրտչյանը, Մարիաննա Ջիլավդյանը, Նարիա Կոլոզյանը և այլոք:
Ֆիլմի օպերատորներն են` Նարեկ Հովհաննիսյանը և Արման Գասպարյանը, մոնտաժը` Ներսես Մանուկյանի:
Ֆիլմը մեծ էկրաններին կլինի մայիսի 20-ին:
,,Լսում ես ինձ ճակատագիր,, ֆիլմը սահմանափակ է տարիքային խմբերի համար այն կարող են դիտել 16 տարին լրացածները:
,,Լսում ես ինձ ճակատագիր,, ֆիլմի մասին ավելի ընդգրկուն կներկայացնենք առաջիկայում:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):