ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

25.5.15

EXCLUSIVE: ԴԵՐԱՍԱՆ՝ ՆԱՐԵԿ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆԻ ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ ԾՆՆԴՅԱՆ ԵՐԵԿՈՅԻ ԵՎ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Մայիսի 21-ին դերասան, պարող՝ Նարեկ Մարտիրոսյանը նշում էր ծննդյան տարեդարձը:Ինչպես է անցել ծննդյան օրը, ինչ անակնկալներ են եղել և արդյոք Նարեկը այսօր իրեն երջանիկ է համարում, այս և այլ հարցերի պատասղանը  Նարեկ Մարտիրոսյանւ բացառիկ հարցազրույում:


Ինչպես է տրվել ծծնդյանտ մեկնարկը
,,Ծննդյանս մեկնարկը տրվել է ընկերներիս այցելությամբ, շնորհավորանքերից հետ գնացել ենք քաղաք նշելու:Առավոտը մեկնարկեց կրկին ընկերների այցով և անցկացրեցինք շատ լավ օր,,:


Ինչ անակնկալներ եք ստացել, որը չէիք սպասում և ում կողմից:
,,Շատ են եղել անակնկալները և նվերները:Շնորհավորող մարդիկ և անակնկալ մատուցողները այնպիսի մարդիկ են եղել, որ շատ կարևոր  են այս երկրի համար:
Եղել են տարբեր նվերներ, ստացել եմ նվերներ ոսկիների և այլ նվերների տեսքով,,:

Ինչ երազանքեր ունեք, որոնք դեռ չեն կատարվել և կցանկականս որ այն այս տարի կատարվի:
,,Հատուկ երազանք չունեմ պարզապես, ինչ որ ցանկանում եմ փորձում եմ այն իրականացնել,,:

Ում հետ ես անցկացրել երեկոն
,,Ծննդյանս երեկոին հրավիրված են եղել ընկերներս իրենց քույրերի և ընտանիքների հետ և ներկա են եղել նաև իմ հարազատները,,:

Ծննդյան երեկոները նախընտրում ես անցկացնել փակ, թե բաց տարածություններում  և ում հետ
,,Չեմ կարևոր թե տարածությունը կլինի փակ դե բաց, դա կախված է տրամադրությունիցս:Եղել են տարիներ, որ ծննդյանս տարեդարձը անցկացրել եմ բաց տարածություններում, իսկ այս տարի ցանկացա որ այն լինի փակ տարածությունում,,:

Երջանիկ ես քեզ համարում և ինչ է հարկավոր քեզ երջանիկ լինելու համար
,,Այո ես ինձ երջանիկ եմ համարում և ինչ-որ այսօր ունեմ ուրախ եմ և երջանիկ,,:

Emin-NEWS.com-ը ներկայացնելով դերասան՝ Նարեկ Մարտիրոսյնաի ծննդյան բացառիկ հարցազրույցը, շուտով նաև կներկայացնի ծննդյան երեկոյի ֆոտոշարքը:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է հոբելյարին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):