ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

12.5.15

ԵՐԳԻՉ` ԺՈՐ ԴԻԼԲԱՐՅԱՆԸ ՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՖՈՏՈՇԱՐՔԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏՈՎ ԶԲԱՂՎԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/ ՖՈՏՈ

Արդեն երկար ժամանակ է ինչ երգիչ` Ժոր Դիլբարյանը նորություններով հանդես չի գալիս:Երգիչը իր երկրպագուների դատին է հանձնել նոր սպորտային ֆոտոշարք:
 Ժորը Emin-NEWS.com-ին տեղեկացրեց, որ ֆոտոշարք ունի խորհուրդ` ,,ապրել առողջ ապրելակերպով,, և նա առաջնորդվում է այդ սկզբունքով.-,,Արդեն երկար ժամանակ է ինչ զբաղվում եմ սպորտով, ինչի արդյունք ես ունեմ  սպորտային այս կազմվածքը և դա մի քանի տարների  պարապմունքների արդյունք է,,:


Սպորտով զբաղվելը` Ժոր Դիլբարյանի համար հատուկ պլանավորված չի եղել, նա չի զբաղվել սպորտով, որ ձեռք բերի լավ կազմվածք և դրանից հետ նաև երկրպագուներ .-,,Ես երգել եմ երկար տարներ և լսարան եմ ձեռք բերել այդ տարիների ընթացքում, պարզապես չորս տարի առաջ ցանակացա երգարվեստի հետ մեկտեղ նաև ժամանակ տրամադրեմ սպորտին, ինչու չէ նաև ունենալ լավ կազմվածք, քանի որ արտիստի և բեմի մարդկանց համար դա շատ կարևոր է,,. - մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց` Ժոր Դիլբարյանը:
Ֆոտոշարքի ռեժիսորը` Գրիգոր Հովհաննիսյանն է, լուսանկարները` Անդրեյ Ուդովկինին, դիմահարդարումը` Ալինա Բարսամյանի:
Մեր այն հարցին`  արդյոք սպորտը չի խանգարում երգարվեստին` Ժոր Դիլբարյանը անկեղծացավ.-,,Ժամանակի տեսանկյունից խանգարում է, բայց  եթե կա ցանկություն ապա այդ ժամանակը կգտնես և արդեն չորս  տարի ես տրամադրում եմ, կամ բաներ որից զրկվում եմ, բայց արդյունքում ապրում եմ առողջ ապրելակերպով,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Լուսանկարները` Անդրեյ ՈՒԴՈՎԿԻՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):