ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

23.5.15

ԵՐԳԻՉ ՊԱՇ ՍԱՐԴԱՆԸ ՀԱՆՑԱԳՈՐԾ Է ԴԱՐՁԵԼ, ԻՆՉՆ Է ԴՐԱ ՊԱՏՃԱՌԸ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Երգիչ՝ Պաշ Սարդանը շարունակում է անականկալներ մատուցել իր երկրպագուներին:Երգիչը այս անգամ նոր հրապարակումով է հանդես եկել իր ֆեյսբուքիան պաշտոնական էջում:Պաշը երգելուց զատ նա բանաստեղծություններ է գրում:Այս անգամ Պաշի բանաստեղծությունը միքիչ տխուր է և հուզիչ:


Ներկայացնում ենք՝ Պաշ Սարդանի հեղինակային բանաստեղծությունը:

Քեզ սիրելով՝ ես դարձա ,,հանցագործ,,՝
Խախտելով իմ բոլոր կանոնները,
Քեզ սիրելով՝ ես դարձա խելագար՝
Հավատալով, սիրելով քո խենթությունները:
Նայիր իմ աչքերին դու հիմա,
Տեսնում ե՞ս դու այնտեղ կրակը,
Հպվիր իմ սրտին դու հիմա,
Զգու՞մ ես ափիդ մեջ սրտիս զարկը:
…Մի՛ գնա, որ զարկի սիրտն իմ, սիրելի՛ս… Պ.Սարդան

Emin-NEWS.com-ը երգիչ՝ Պաշ Սարդանից փորձեց պարզել թե ում է ուղված այս բանաստեղծությունը:
  ,,Այն ինչ եղելա դա արդեն անցյալում է, երբեմն հյուր են գալիս հիշողություններ ու իրենց հետ բերում են ակամա պահեր դրա հետևանքով էլ ծնվում են նմանատիպ հոգեվիճակներ, այն տալիս եմ թղթին,, -.Emin-NEWS.com-ի հետ զրույցում ասաց Պաշ Սարդանը :
Պաշը նաև մեզ տեղեկացրեց թե ինչ է  հարկավոր իրեն  ստեղեծագործելու համար:
 ,,Ես կարող եմ ոգեշնչվել ամեն ինչից և ստեղծագործեմ։ Սակայն այն ինչ գրում եմ լրիվ իմ ներաշխարհից են ստեղծվում ու լրիվ ապրած ու հարազատ են ինձ։ Բայց երբեք չեմ նայում հետ, շարունակում եմ արել ու նայել առաջ։ Ուղակի ամեն մի ստեղծագործողի համար իր ապրած պահերը թանկ են և ինչ-որ կերպ այն պահպանվում են,,։

Պաշը նաև մեզ տեղեկացրեց, որ մի քանի օրից արդեն պատրաստ կլինի իր նոր ֆոտոշարքը:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):