ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.6.15

EXCLUSIVE: ՕԼԳԱ ԱՅՎԱԶՅԱՆԸ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ԳՐԱՎԵԼՈՒ ԵՎ ԵՐՋԱՆԻԿ ԼԻՆԵԼՈՒ ԻՐ ԳԱՂՏՆԻՔԻ ՄԱՍԻՆ

Ինչ է հարկավոր արդեն մեծ ճանաչում վայելող հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներին երջանիկ լինելու համար, Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է երգչուհի՝ Օլգա Այվազյանի բացառիկ հարցազրույցը, որտեղ երգչուհին կբացահայտի մարդկանց գրավելու իր գաղտնիքի, երջանիկ լինելու, և մերօրյա մրցանակաբաշխությունների մասին:


Ինչ է հարկավոր Ձեզ, որ լինեք երջանիկ:
,,Ինձ երջանիկ լինելու համար հարկավոր է, որ ընտանիքիս անդամները, հարազատներս առողջ լինեն և իմ կողքին,,:

Դուք երջանիկ եք Ձեզ համարում:
,,Իհարկե ես այսօր երջանիկ եմ, դրանից լավ բան:Իմ կողքին են իմ  մտերիմները,  հարազատները և քանի որ նրանք առողջ են ես շատ երջանիկ եմ այդ փաստից, կարևորը հարազատ մարդ չկորցնելն է, մնացած բոլոր բաները հաղթահարելի են,,:

Մարդկանց գրավելու Ձեր գաղտնիքը:
,,Ինձ թվում է յորաքանաչյուր աղջիկ պետք է ունենա իր մեջ թաքուն պահված աշխարհ,  որը յուրահատուկ է և մարդկանց գրավելու իր գաղտնիքը ունի, ես ինքս ունեմ իմ գաղտնի ցանկալի լինելու գաղտնիքը, բայց մեկնաբանել չեմ կարող,,:

Ինչպիսին է Ձեր վերաբերմունքը մերօրյա երաժշտական մրցանակաբաշխություններին:
,,Հաճելի հավաքույթներ են որտեղ մեկս մեկին ծափահարում ենք և երկար ժամանկ, որ չենք կարողանում միմիյանց տեսնել այդ հավաքույթնեին տեսնում ենք միմիյանց:

Արդար է ըստ Ձեզ և անկողնակալ:
,,Ժամանկին չկար կողմնապահություն, արդար էր, իսկ հիմա ոչ միայն ծանոթների միջոցով և գումարով են ստանում մրցանակներ և մասնակցում դրանց,,:

Ինչ հարց չտվեցի Ձեզ
,,Չհարցրեցիք թե ինչ նորություններ է սպասվում առաջիկայում,,:

Եվ ինչ նորությունների  սպասենք առաջիկայում:
,,Շուտով պատրաստ կլինի իմ նոր երգը, որը  կունենա նաև տեսահոլովակ,,:

Որտեղ կարող ենք լսել Օլգա Այվազյանի կատարումները;
,,Ես ամեն օր հանդես եմ գալիս  ,,Jose,, ակումբում, բոլոր ցանկացողները ովքեր որ կցանկանա լսել ինձ ապա կարող են այցելե  ,,Jose,,ակում,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):