ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

10.6.15

EXCLUSIVE: ԵՐԳԻՉ՝ ՊԱՇ ՍԱՐԴԱՆԸ ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԻ, ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿԱՅՆՔԻ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԻՐ ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ԳԱՂՏՆԻՔԻ ՄԱՍԻՆ

Երգիչ՝ Պաշ Սարդանը հունիսի 9-ին նշում էր ծննդյան տարեդարձը:Երգչին ծննդյան օրվա կապակցությամբ շնորհավորել են ընկերնեը, ընտանիքի անդամները, հարազատները, երկրպագուները ինչպե նաև բոլոր նրանք ովքեր ճանաչում են երգչին կամ, պարզապես Պաշ Սարդան անձնավորությանը:
Emin-NEWS.com-ը իր ընթերցողներին է ներկայացնում երգիչ՝ Պաշ Սարդասնի ծննդյան  օրվա անակնկալների, անձնական կյանքի սպասելիք նորությունների և երջանկության իր գաղտնիքի մասին բացառիկ հարցազրույցը:


Ինչ անակնակալներ եք ստացել ծննդյան մեկնարկից սկասած և ում կողմից:
,,Անակնկալներ շատ են եղել, հարազատներիս ընկերներիս կողմից։Բայց ավելի շատ կարևորում եմ մարդկային վերաբերմունքը քան նյութականը,,։ 

Ինչպես անցավ ծննդյանդ օրը:
,,Շրջապատված էի ինձ հարազատ մարդկանցով, շատ հաճելի մթնոլորտում անցկացրեցի օրս,,:

Այսօր Ձեզ երջանիկ համարում եք և ինչ է հարկավոր Ձեզ երջանիկ լինելու համար:
,,Երջանիկ եմ,  քանի որ ամեն օր քնում և արդնանում եմ Աստծո շնորհիվ։ Մեծ բան չեմ ուզում, ցանկանում եմ ծնողներիս առողջ տեսնել և միշտ կողքիս լինեն,,։

Ինչ երազաներ ունեք որ դեռ չի կատարվել և կցանկանայիք, որ այն իրականանար:
,,Ցանկացած մարդ իր կյանքւմ ունի դեռ չիրականացած երազանքներ ...Ես էլ ունեմ դեռ չիրականացացած իղձեր ..Եվ հույսով եմ Աստծո օգնությոմբ կկատարվի,,:



Արդյոք ժամանակը չէ անձնական կյանքում լուրջ փոփոխություններ անել:
,,Անձնական ասելով եթե նկատի ունեք ամուսնություն ապա ուզում եմ, բայց դեռ չեմ հանդիպել այն միակին ում կուզեմ տեսնել ամբողջ կյանքս կողքիս,,:

Կյանքի Ձեր կարգախոսը և առաքելությունը որն է:
,,Աշխատել մաքուր ճանաապրհով վաստակել այն ամենը ինչին ձգտում ես:Վերջում կավելացնեմ նաև՝ սիրեք և եղեք սիրված ու գնահատեք ամեն մի պահը կյանքի,,:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է երգին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):