ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

13.3.14

ՆՈՐՈ-Ի ՆՈՐ ՑՆՑՈՂ ՏԵՍԱՀՈԼՈՎԱԿԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

Երգւչ Նորոն շուտով կներկայացնի իր նոր տեսահոլովակը, որը կոչվում է ,,Կյանքս կորել ես,,:Երգի խոսքերի հեղինակնեն են Ռիչարդ Մադլենյանը և ՄանեՀակոբյանը,երաժշտությունը Ռիչարդ Մադլենյանի:Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում երգիչը ասաց, որնկարահանումները տևել են 17 ժամ, իսկ ռեժիսորը Արթուր Մանուկյանն է:
,,Այս երգը տեսահոլովակս տարբերվում է իմ բոլոր երգերից տեսահոլովակներից:Այս տեսահոլովակում ես տարբերվում եմ իմ մյուս ոճերից, սա ամբողջությամբ ուրիշ կերպար է, որտեղ փոխված է մազերս, հագուստս:Տեսահոլովակի ստեղծմանը մեծ թիմ է աշխատել, նկարահնաումները տեղի են ունեցել ԱՄՆ -ում Platinum Motor sport-ում, որը ամերիկյում ճանաչված ընկերություն է, որի սեփականատերը մեր հայրենակից Քեշիշյան եղբայրներն են, ովքեր մեքենաներ են պատրաստում ամերիկյան մեգա աստղերին,, Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց Նորոն:

Երգչի նոր ոճի հեղինակը ոճաբան Կարեն Մադյանն է, դիմահարդարումը /Makeup/ Լիլիա Մկրտչյանի:

ԱՄՆ-ում բնակվող Նորոի ,,Կյանքս կորել ես,, երգի տեսահովակի պրեմիերան տեղի կունենա մարտի 15-ին, որը հասանելի կլինի նաև երգչի ֆեյբուքի և Յութուբի պաշտոնական էջերում, իսկ թրեյլերը կարող եք դիտել այստեղ՝https://www.youtube.com/watch?v=Opmr3aQFago :


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):