ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

14.3.14

ԱՆԴՐԵՆ ԹՈՂԱՐԿԵՑ ԻՐ ՆՈՐ ,,ԻՄ ՀՈԳԻ,, ՁԱՅՆԱՍԿԱՎԱՌԱԿԸ

Մարտի 12-ին Yerevan Mall-ում տեղի  ունեցավ Անդրեի ,,Իմ Հոգի,, ձանասկավառակի համերգ-շնորհանդեսին:
Համերգ-շնորհանդեսին ներկա էին հայ շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներ արվեստագետներ, դերասաններ, մոդելներ և երգչի երկրպագուներ ովքեր եկել էին տեսնել իրենց երգչին, ով պատրաստել էր բազմաթիվ անակնկալներ :
Անդրեն ներկաններին ներկայացրեց իր նոր ձայնասկավառակը, որից հետ կենդանի ձայնով երգիչը կատարեց ձայնասկավառում ընդգրկված երգերից:
Անդրեի երկրպագուները բաց չթողեցին երգչի ստորագրությամբ ձեռք բերել չայնասկավառակը, բացի երկրպագուները հյուրերը նույնպես Անդրեի ստորագրությամբ ունեցան երգչի թվով 6-րդ ձայնասկավառակը:

Անդրեն իր սրտի և երախտիքի խոսքն է հղել ներկաներին - ,,Իմ հոգին այսօր լցված է երջանկությամբ և բազում շնորհակալական խոսքերով:
Շնորհակալ եմ բոլորից, ովքեր իրենց ներկայությամբ անմոռանալի դարձրին իմ կյանքի ամենակարևոր օրերից մեկը, բոլոր նրանց, ում շնորհիվ ստեղծվեց նոր ձայնասկավառակս: Անչափ շնորհակալ եմ յուրաքանչյուր ջերմ խոսքի, բարեմաղթանքի, շնորհավորանքի և, պարզապես, իմ կողքին լինելու համար: Շնորհակալ եմ ընկերներիս, գործընկերներիս և, իհարկե, միշտ իմ կողքին, միշտ ինձ հետ ուրախացող և ինձ ուրախացնող երկրպագուներիս:
Շնորհակալ եմ, որ կաք իմ կյանքում!
Հուսով եմ` իմ հոգու երգերը կհուզեն նաև ձեր հոգիները!,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է  (hyperlink):