ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

7.7.14

ԱՐՍԵՆ ԲԵԿԵՉՅԱՆ. ԵՐԵՎԱՆՅԱՆ ԱԿՈՒՄԲՆԵՐՈՒՄ ԱՐԴԵՆ ՀՆՉՈՒՄ ԵՆ ՈՐԱԿՅԱԼ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանում DJ -ի աշխատանքը արդեն կայացած և պահանջարկ ունեցող գործերից Է:
DJ Donz` Արսեն Բեկեչյանը արդեն վեց տար է ինչ հանդես է գալիս որպես DJ:

Մեզ հետ զրույցում Արսենը ասաց, որ չի կարող մեկ օր անցկացնել առանց երաժշտության.-,,Յուրաքանչյուր օր և ժամանակ էլ ավելի եմ կապվում այս ամենին, սա դարձել է իմ կյանքի կարևոր մասերից մեկը,, EminNEWS-ի հետ զրույցում ասաց Արսենը:

Թերևս ակումբներում երիտասարդները շատ քիչ են գալիս, բայց դիջեյը ուրախ է, որ արդեն նոր սերունդը հասկանում է այդ երաժշտության կարևորությունը և այցելում են ակումբներ.-,,Այսօր ակումբասեր երիտասարդությունը հասկանում է որակյալ ակումբային երաժշտությունից, ինչը շատ գովելի է: Նրանք ընտրում են այն ակումը, որտեղի դիջեյն որակյալ երաժշտություն է մատուցում,,:

Արսեն առօրյայում լսում տարբեր ժանրի երգեր և երաժշտություն, բայց հոգեհարազտ է իրեն ջազ, բլյուզ, իսկ ակումբներում արսեն այլ երաժշտություն է լսում.-,,Աշխատանքիս վայրում նախընտրում եմ Deep House, Tech House, Techno ոճերը և հենց այդ 3 ոճում եմ ստեղծագործում եմ,,:

Մեզ հետ զրույցում Արսենը ներկայացրեց նաև առաջիկա իր նորությունները.-,,Շուտով իմ երգարվեստը հավանողներին կներկայացնեմ իմ նոր ալբոմը, որտեղ հանդես կգամ երեք ոճերում, որտեղ համագործակցել եմ երգիչ-երգչուհիների հետ, կունենամ նաև համագործակցություն արտերկրյա արտիստների հետ, բայց դեռ չեմ բացի գաղտնիքը,,:

Ներկայացնելով առաջիկա նորությունները Արսեն Բեկեչյանը անկեխծացավ նաև իր երազանքների մասին:Դիջեյը ցանկանում է, որ Երևանյան ակումբային կյանքը զարգանա և մարդիկ էլ հաճախ այցելեն ակումբենր:



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ

Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):