ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

6.7.14

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՊԱՐԻ ԹԱԳՈՒՀՈՒ ԱՆՑԱԾ ՈՒՂԻՆ և ՍՊԱՍԵԼԻՔ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԸ ՄԻԱՅՆ EminNEWS-ՈՒՄ

Լարիսա Հակոբյան այսպես է կոչվում այն պարուհու անունը, ում տարիներ առաջ ՀՀ վաստակաոր արտիստուհի Սոֆի Դևոյանը կոչեց ՀՀ պարի թագուհի:Լարիսան, ով վերջերս տոնում էր ծննդյան տարեդարձը, պարային կատարման ժամանակ հանդես է գալիս տարբեր կերպարներով:
EminNEWS-ը ներկայացնում է պարուհի, ՀՀ պարի թագուհի Լարիսա Հակոբյանի բացառիկ հարցազրույցը.

-Այսօր Լարիսա Հակոբյանին ճանաչում են, որպես պարիթագուհի ինչպես եղավ, որ ստացաք այդ կոչումը.
 ,,Այդ ամենը 17 տարիների աշխատանք է, ես շատ շնորհակալ եմ իմ ծնողներին, եթե նրանք չլինէին ես արդյունքի չէի հասնի, ունենալով բազում մենահամերգներ, 30 -ից ավել մենապարեր, շնորհակալ եմ նաև իմ բոլոր ընկերներին ովքեր իմ կողքին են մնացել մինչ օրս,,:


-Հանդես գալով տարբեր կերպարներով, որքանով են այդ կերպարները Ձեզ օգնում և հակառակը` խագարում.
,,Ունենալով մենապար, որի անվանումը ,,կատակ պար,, պարը, դա ինձ տվեց մեծ ճանաչում, չեմ կարծում, որ դա խանգարում է ինձ, քանի որ դա ես կատարում եմ մեծ սիրով և հոգով և դա ներակացնում եմ իմ հայ ժողովրդին սիրով և, քանիր որ այդ մտահաղացումը հայրիկինս է բոլորի համար անակնկալ էր, որ աղջիկը պարում է տղայի պար, ինչպես կարող է խանգարել, երբ որ ես ապրում եմ դրանով..:


-Ինչպիսին է Լարիսա Հակոբյանը աշխատանքից դուրս` ընտանիքում.
,,Ինչպես ասում են մտերիմներս շատ մարդամոտ, հասարակ, հասնող, ներողամիտ, ուրախ իչքանել տխուր լինեմ կամ հոգնած աշխատում եմ այնպես անել, որ դա չնկատվի,,:

-Վերջերս տոնեցիք Ձեր ծննդյան տարեդարձը, կխնդրեմ մեզ և մեր ընթերցողների հետ կիսել գեղեցիկ և անմոռանլի օրվա  հիշողությունները և անկանկալները.
,,Ես նշում էի իմ ծննդյան 20 ամյակը ինձ համար անակնկալ էր, որ իմ եղբայր` Մոնթե Հակոբյանը Մոսկվայից ժամանել էր հատուկ ինձ շնորհավորելու իր անկրկնելի ձայնով, անակնկալ էր նաև երբ տեսա եկել էր նաև ,,Աստղածնունդ,, հաղորդաշարը:Ինձ շնորհավորելու էին եկել նաև իմ ընկերներ` Մանչը, Գրիշա Գրիգորյանը, Վարդան Նազարյանը, Գագիկ Ստեփանյանը, Գագիկ Պետրոսյանը, Արայիկ Համբարձումյանը և այլոք...,,:


-Լինելով պրոֆեսիոնալ պարուհի այսօր Հայաստանում պարը, որ փուլում է գտնվում և երիտասարդ սերունդը ինչպես է վերաբերվում մեր հայկական պարին.
,, Հետևելով իմ գործընկերների բոլոր աշխատանքներին ես գտնում եմ շատ բարձր մակարդակի է պարը, բոլորն էլ ստեղծել են իրենց ոճը , իսկ թե, որ փուլում է գտնվում ես դա չեմ կարող ասել ,,:

-Առաջիկայում հնարավոր է Ձեր երկրպագուները վայելեն Ձեր տեսահոլովակը,և կխնդրեմ ներկայացնեք առաջիկայում սպասելիք նորություները.
,,Պատրաստվելով 5-րդ մենահամերգիս, որը տեղի կունենա օգոստոս ամսին անակնկալ է լինելու բոլորի համար, իսկ տեսահոլովակի համար ես ու եղբայրս մտահաղացում ունենք միսաին հանդես գալ` նկարահանել տեսահոլովակ, դեռ չեմ ցանկանում բացել փակագծերը, շուտով կներկայացնենք այն:
Շնորհակալ եմ բոլորից` Ձեր կայքից` EminNEWS-ից գեղեցիկ հարցազրույցի համար, շատ շնորհակալ եմ Աստծուն, իմ ծնողներին և իմ մտերիմներին, ընկերներին, որ մինչ օրս իմ կողքին են և կավելացնեմ այս տարի լինելու է բազմաթիվ անակնկալներ իմ կողմից,,:






Նյութը՝   ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink)