ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.8.14

ԱՆԺԵԼԱ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ ԿՈՎ Է ԿԹԵԼ

Ավելի քան 2 տարի Անժելա Սարգսյանին քննարկում և քննադատում էին բոլորը:Դերասանուհին այդ տարիների ընթացքում, ոչ մի հեռուտաեթերներում հանդես չ1էր գալիս, և միայն իր ծննդյան տարեդարձի օրը դերասանուհին երևաց հեռուստաեթերում՝ ,,Կիսաբաց լուսամուտներ,, հաղորդաշարին, որտեղ հաղորդաշարը ներկայացնում էր Անժելայի բացառիկ հարցազրույցը:Հաղորդաշրի շրջանակներում պարզվեց, որ Անժելային խորթ չէ գյուղական կենցաղը:
,,Շաբաթ, կիրակի և  ամառային հանգստի օրերին ամուսնուս հետ անցկացնում էինք գյուղում՝ամուսնուս  ծնողների հե՝ Չարենցավանի Կարենիս գյուղում :Ես երբեք խնդիր չեմ ունեցել գյուղական գործ անելու համար, ես մեծացել եմ նաև գյուղում՝ իմ տատիկի տանը, որտեղ անցկակցրեմ եմ ամառային արձակուրդներս:Ես ապրելով ամուսնուս հայրական օջախում, կատարել եմ տարբեր աշխատանքներ, հավի տակից ձու եմ վերձրել, թրիք եմ մաքրել,տատիկին օգնել եմ խմոր պատրաստել և նույնիսկ կով եմ կթել,,:

Նա այս ամենին ավելացրել է, որ ,,այս ամենը արել է, բայց էլ չի ցանկանում անել,, և այժմ Անժելան ապրում է իր աղջկա հետ:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի աղբյուրը՝ https://www.youtube.com/watch?v=4yzcxDtabIg
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):