ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

29.11.14

ՊԱՇ ՍԱՐԴԱՆ. ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՅԱՑՔԻՑ ՈՉ ՄԻ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԾԱԳՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ՏՊԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ

Երիտասարդ երգիչ Պաշ Սարդանին առաջին հայացքից տեսնելով տպավորությունը այնպիսին է, որ նա հայկական ծագում չունի:
Emin-NEWS.com-ը փորձեց պարզել երգիչ՝ Պաշ Սարդանի ազգության ծագումը, ներկայացնում ենք երգչի բացառիկ հարցազրույցը.

   ,,Իրականում ես Հայ եմ ծնվել և մեծացել  եմ Հայաստանում: Իրական անունս այլ է, որը չեմ ցանակնում ներկայացնելլ ոչ էլ խուսափում կամ ամաչում այլ ուղակի փոքրուց չեմ սիրել : 2002 թ. Ապրել եմ Մոսկվայում, և Ռուսսաբնակ մարդկանց կողմից իրական անունս այլ ձև էր հնչում որը ինձ ավելի էր նիարդայնացնում: Ու այդ ժամանակ Հայրիկս անվանեց ինձ Պաշ, որը ավելի ինձ դուր եկավ: Եվ արդեն 12-տարի է ես լիովին ապրում եմ Պաշ անունի հետ, որը իմնա դառել: Սա անունիս պատմությունը,, մեզ հետ ունեցածբացառիկ հարցազրույցում անկեղծացավ երգիչը:

Պաշը նաև մեզ հետ զրույցում բացեց իր ազգանունի գաղտնիքը.
   ,,Ազգանունս մի քիչ ավելի երկար պատմություն ունի: Սարդար- Սարդան Իմ նախապապը եղել է Պարսիկ զորավար  ,,ՍԱՐԴԱՐ,, գաղթելով Պարսկաստանից ԼՂ ունեցել է 4-տղա և սկսել են ապրել Հայաստանի տարբեր մարզերում, այտեղից ստացել են Սարդարյան ազգանունը….Ես ել կրում եմ Սարդարյան ազգանունը, ուղակի որպես բեմական մոտեցմամաբ ստացա Սարդան ազգանունը: Այս էլ իմ պատմությունը,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):