ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

30.11.14

EXCLUSIVE: ՍՈՆԱ ՇԱՀԳԵԼԴՅԱՆԸ ԳՏԵԼ Է ԻՐ ԵՐԿՐՈՐԴ ԿԵՍԻՆ


Երգչուհի Սոնա Շահգելդյանը ներկայացնելով տարբեր լրատվամիջոցներին իր նոր տեսահոլովակը հյուրընկալվում է տարբեր հաղորդաշարերին, որտեղ Սոնային հղում են բազմաթիվ  հարցեր:Երգչուհին հյուընկալվելով  ,,Հայկական երկրորդ,, հեռուստաալիքի ,,Բարի լույս Հայաստան,, հաղորդաշարին հաղորդավարուհի՝ Կարինան  հարց է հղել Սոնայաին այն մասին ,,թե ինչ նորուոթյուններ ունի անձնական կյանքից,,- երգչուհին պատասխանել է ,,Վերջապես ես գտել եմ իմ երկրորդ կեսին և սիրված եմ զգում իմ սիրելիի կողմից,,:
Իսկ այն հարցին արդյոք անձնական այս նորությունը չի ազդի իր կարիերայի վրա Սոնան ասել է  ,, Այս ամենը ազդում է ինձ վրա, թողնելով լավ ազդեցություն:Իմ կողակիցը դրական է վերաբերվում իմ գործունեությանը և դեմ չի, որ ես այն շարունակեմ,,:
Իսկ թե ինչ կլինի հետագայում, Սոնանա ասաց, որ ցույց կտա ժամանակը:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):