ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

4.1.15

ԱՐՄԵՆ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԸ՝ ՎՍՏԱՀ Է, ԿԱՄԱՑ ԲԱՅՑ ՀԱՍՆԵԼՈՒ Է՝ ԻՐ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻՆ


Երգիչ՝ Արմեն Հովհաննիսյանը Emin-NEWS.com-ի  ընթերցողներին ամփոփեց 2014-ը թվականը, փաստելով, որ անցնող տարին՝ բուռն աշխատանքային տարի էր .-,,2014-ին  ունեցա՝ իմ առաջին տեսահոլովակը, իսկ տարին շատ բուռն էր աշխատանքով,,:
Արմենը մեզ հետ զրույցում ասաց, որ կան համագործակցության առաջարկներ, բայց դեռ հստակ չեն, իսկ առաջիկայում հանդես կգա նորություններով.-,,Պատրաստում եմ իմ նոր երգը, որի հիման վրա պետք է նկարահանվի՝ նաև տեսահոլովակ,,:
Արմենը հավատում է ամանորյա հրաշքին , իսկ 2015-ին Արմենը հատուկ երազանքներ  չի պահել, իր մոտ այդ ամենը ուրիշ կերպ է կատարվում .-,,Ինձ մոտ հիմնականում նպատակներ են այլ ոչ երազաներ, որոնց թեկուզ կամաց, բայց վստահ եմ,որ հասնելու եմ:Թող լինի ուշ, բայց  ճիշտ  ժամանակին, ես վստահ եմ, որ ամեն մարդ ունի իր ժամանակը,, - մեզ հետ զրույցում ասաց երգիչ՝ Արմեն Հովհաննիսյանը:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):