ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

4.1.15

EXCLUSIVE: ԻՆՉՆ Է ՊԱՏՃԱՌԸ, ՈՐ՝ ԿԱՐՈ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԸ ԱՅԼԵՎՍ ՀԱՆԴԵՍ ՉԻ ԳԱԼԻՍ ՍԵՐԻԱԼՆԵՐՈՒՄ ԵՎ ՖԻԼՄԵՐՈՒՄ

Դերասան՝ Կարո Հովհաննիսյանը, ով նկարահանվում էր ,, Արմենիա,, հեռուստաընկերությամբ ցուցադրվող սերիալներում արդեն երկար  ժամանակ է ինչ երիտասարդ՝ դերասանը հեռուստաէկրաններին չէ:
Emin-NEWS.com-ը փորձեց պարզել թե, որտեղ և ինչով է զբաղված դերասան՝ Կարո Հովհաննիսյանը, ներկայացնելով դերասանի՝ բացառիկ հարցազրույցը:

   Արդեն երկար ժամանակ է ինչ ֆիլմերում և սերիալներում հանդես չեք գալիս ինչն է պատճառը:
   Առաջին հերթին իմ երկարատև բացակայության պատճառը այն է, որ ես ծառայում էի՝ հայոց բանակում իմ պարտքն էի տալիս հայրենիքիս, իսկ հետո արդեն եկա: Նախ սկսեցի ավելի մասնագիտական  գործով զբաղվել՝ ռեժիսորությամբ, միջոցառումների կազմակերպմամբ, և փորձեցի ինձ նաև հաղորդավարության մեջ ու դեռ  փորձում եմ... իսկ որպես առաջնային լուրջ ու ինձ հետաքրքրող մասնագիտություններ դեռ չեն եղել...

   Նկարահանվելով տարբեր սերիալներում հանդիսատեսը սիրեց Ձեզ և Ձեր կերպարը, ինչումն է կայանում գաղտնիքը:
    Չեմ կարող ասել հստակ, քանի որ այդ հարցին կարող է միայն հստակ  պատասխանել հենց հանդիսատեսը, բայց լսելով կարծիքներ, խոսակցություններ և այլն կարող եմ ասել այն, որ նախ և առաջ մարդիկ գնահատեցին ինձ որպես մարդ ու անհատականություն լինելը և  ընդունեցին ինձ, իսկ սիրեցին երևի նրա պատճառով, որ ես այն գործը որը, որ անում  եմ շատ եմ սիրում ու փորձում եմ միշտ տրվել այդ գործին հարյուր տոկոսով, երբ սիրում ես քո աշխատանքը ու կյանքը, որ ընտրել ես այդ դեպքում ունենում ես արդյունք և երևի այդ էր պատճառը, որ իմ դերերնել բարի ու դրական դերեր էին չնայած ունէի նաև շատ անըդունելի կողմեր, բայց փորձեցի:Իրականում գաղտնիք չկա ուղղակի ես սիրում եմ իմ գործը, սիրում եմ արվեստը ու փորձում եմ ինձ գտնել դրա մեջ:

    Երբ կրկին հնարավորություն կունենանք Ձեզ տեսնել հեռուստաէկրաններին:
    Շուտով շատ շուտով արդեն նորից  կլինեմ էկրաններին, հիմա չեմ կարղ ասել ինչ, ոնց, որտեղ, քանի որ չեմ սիրում առաջ ընկնել ժամանակից, և ասեմ, որ 2015-ին շատ նոր՝ ծրագրեր, ֆիլմեր ու նաև իմ հեղինակային աշխատանքեր են սպասվելու, այսինքն որպես՝ ռեժիսոր:
Կցանկանայի կոչ անել բոլոր-բոլորին՝ անհատներին, կազմակերպություններին, կառավարությանը, մշակույթի նախարարությանը, բարերաներին բոլոր հայերին, որ լինեն ավելի գործունյա ավելի աշխույժ և ավելի լուրջ վերաբերվեն 100-ամյակի հետ կապված միջոցառումներին, դա կլինի ֆիլմերի միջոցով, հաղորդումների, սերիալների, տեսահոլովակների պարզապես նախագծերի, ակցիանների  թե ուրիշ այլ ձևերով, բայց թող լինեն, քանի որ դեռ ոչ մի լուրջ քայլ կամ նախաձեռնություն ես չեմ նկատել, ինչը ցավալի է, և մեկ բան ևս կապված մեր սահմանների հետ , կարծում եմ, որ միակ տարբերակը ադրբեջանցուն լռեցնելու նրան վախեցնելն է ու պետք է մեր բանակը դիմի կտրուկ քայլերի անըդհատ պատժելով այդ թուրք սադրիչներին, միայն նրանց վախեցնելով մենք կունենանք՝ խաղաղություն և հանգստություն սահմաններում:



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):