ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

11.1.15

ՍԻԼՎԱ ՀԱԿՈԲՅԱՆ. ՄԱՐԴՈՒ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ ՔԻԹ ՎԻՐԱՀԱՏԵԼՈՒ ՄԵՋ ՉԷ

Երգչուհի՝ Սիլվա Հակոբյանը իր ֆեյսբուքիան էջում գրառում է կատարել, որտեղ նա շնորհակալություն է հայտնել, բոլոր նրանց ովքեր իր կողքին են, Սիլվան նաև հետգրությամբ իր քթի վիրահատությանն է անդրադարձել:
Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է երգչուհու կատարած գրառումը:
   ,,Ուզում եմ հոգաչափ շնորհակալություն հայտնել բոլոր այն մարդկանց,ովքեր գնահատում են իմ արած աշխատանքը,ովքեր սիրում ու ընդունում են ինձ այնպիսին,ինչպիսին որ կամ՝ իմ թերություններով ու առավելություններով հանդերձ։Հավատացեք,որ ես զգում եմ այն հզոր պաշտպանիչ ուժն ու սերը,որը կա ձեր կողմից,և դա ես ոչ մի ուրիշ երջանկության հետ չեմ փոխի:
Հ.Գ.Մարդու էությունը քիթ վիրահատելու մեջ չէ մարդի՛կ,կյանքում էլ ավելի կարևոր արժեքներ կան...ապրեք միմյանց սիրելով ու հարգելով,միայն այդպես երջանիկ կլինեք,,:



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):