ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

11.7.14

ԳՈՐԳԵՆ ԴԱԲԱՂՅԱՆԸ ԻՐ ՄԵՆԱՀԱՄԵՐԳՆԵՐԻ, ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔԻ և ՍՊԱՍԵԼԻՔ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Հայկական շոու բիզնեսի ամենացանկալի և մեծ երկրպագուհիների բանակ ունեցող երգիչ՝ Գուրգեն Դաբաղյանը 2014 թվականը սկսել է մենահամերգներով Հայստանի տարբեր մարզերում:Երգիչը մենահամերգների ժամանակ ներկայացնում է հայկական ժողովրդական երգը, ինչպես նաև իր հին ու նոր երգերը:
EminNEWS-ը ներկայացնում է Գուրգեն Դաբաղյանի բացառիկ հարցազրույցը:

-Արդեն երկար ժամանակ է ինչ հանդես եք գալիս Հայստանում համերգային ծրագրերով, մինչ օրս որ քաղաքներում եք  հանդես եկել և ինչպես որոշեցիք, որ պետք է հանդես գալ մարզերում.
Արդեն մենահամերգներ եմ ունեցել Գավռ, Սևան, Նոյեմբերյան, Եղեգնաձոր, Գորիս  քաղաքներում և Արցախի հինգ քաղաքներում:Մարզերում հանդես եմ գալիս մենահամերգներով, քանի որ երկրպագուներս ինչ շատ էին գրում և հարցնում մարզերում  համերգային ծրագրերով հնադես գալու մասին  և ես որոշեցի, որ պետք կատարեմ իրենց ցանկությունը և ունենամ համերգներ:
-Այսօր հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներից շատ քչերն են հանդես գալիս մարզերում մենահամերգներով, որն է մարզի և Երևանյան հանդիսատեսի տարբերությունը.
   Մարզերում կարոտած են ավելի սպասումով են սպասում:Շատ ջերմ են անցնում համերգները:

-Առաջիկայում, որ քաղաքներում են հանդես գալու համերգներով և հնարավոր է նաև համերգ Հայաստանից դուրս.
Առաջիկայում դեռ կշարունակվեն համերգները մարզերում, իսկ աշնանը արդեն Հայստանից դուրս Եվրոպա և Ռուսաստան:

-Ունենալով այսքան հագեցած աշխատանքային գրաֆիկ, ունեք հանգստի ժամանակ և ինչ ձևի հանգիստ եք նախընտրում.
   Հանգստի ժամանակ գտնում եմ և Հայաստանում եմ հանգստանում  հիմնակունում, վայրի բնություն մեջ:

-Լինելով երտասարդ և բարետես, այսօր Գուրգեն Դաբաղյանի սիրտը զբաված է.
   Ոչ զբաղված չէ:

-Ինչպիսին կցանկանայիք, որ լիներ Ձեր ընտրյալը.
   Կանացի, նորբ և նվիրված:

-Այսօր դուք Ձեզ  համարում եք ժողովրդական երգիչ թե էստրադային
  Ես միշտ եղել եմ  և կամ ժողովրդական երգիչ, նոր  գործիքավորումները  չեն փոխում իմ ոճը:

-Ինչ նշանակություն ունի Ձեզ համար մերօրյա մրցանակաբաշխությունները, ինչպես եք վերաբերվում դրանց.
  Շատ լավ եմ վերաբերվում մրցանակաբաշխություններին և լավ է, որ կան մրցանակաբաշխությունները, որակով կազմակերպված, ես էլ մասնակցում եմ և ստացել եմ բազում մրցանակներ:
Առաջիկայում ինչ նորությունների սպասենք Գուրգեն Դաբաղյանից.
Այս տաին շատ առատ համերգային տար է, թե արտերկրում և թե Հայաստանում, իմ ամենաշատ համերգներ ունեցած տարին է լինելու, ռեկորդ եմ պատրաստվում անել /երգիչը ծիծաղում է/, եթե հասցնեմ խիտ գրաֆիկի մեջ մի երգ տեսահոլովակով  կներկայացնեմ տարեվերջում:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):