ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

2.1.15

ԹՈՂ 2015-ԻՆ ՄԻՔԻՉ ԱԶԱՏ ՄՏԱԾԵՆՔ . ԱՐԱՄ ԱՎԵՏ

Երիտասարդ մոդել, դերասան՝ Արամ Ավետը, ով նկարահանվում ՝ ,,Շանթ,, հեռուստաընկերությամբ ցուցադրվող ,,Սիրո գերին,, հեռոսւտասերիալում մեզ հետ զրույցում ասաց, որ երազանքերը իր համար նպատակ են, որոնց նա հասնում է ամեն գնով.-,,Միքիչ դժվարությամբ, բայց կարևորը հասնում եմ:2014-ին երազանքներ ունեի որոնք կատարվեցին,,:
Նա մեզ հետ զրույցում ասաց, որ 2014-ին չկա այնպիսի երազանք, նպատակ, որին նա չհասավ, ինչի համար  շնորհակալ է Աստծուն:
   ,,2014-ը ինձ համար հաջողակ տարի էր մասնագիտական աշխատանքում, նկարահանվեցի գովազդում,որից հետո որպես ֆոտոմոդել, իսկ տարևերջում նկարահանվեցի սերիալում, ինչը ինձ համար փորձ էր,,.- մեզ հետ զրույցում ասաց, Արամը, ով նաև ասաց թե ինչպես է դիմավորել  2015-ը  .-,,Տարին սկսել եմ  գիրք կարդալով և խաղողի մեկ-երկու գիլա եմ կերել պահելով երազանք, 2015-ը ուզում եմ լինի հաջողակ ու աշխատանքային բեղում տարի,,:

Մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում Արամը նաև ներկայացրեց 2015-ի սպասելիքները. -,, Ցանկանում եմ  2015-ին մի նոր նախագիծ սկսել, եթե Աստված կամենա դա կիրագործվի, ավելին խոսել դեռ չեմ ցանկանում,,:Նա նաև իր ամանորյա շնորհավորանքը հղեց բոլորին ,,Շնորհավորում եմ բոլորին, թող այծը բերի այն ամենը, ինչ չբերեց ձին, լինենք հաջողակ ու միքիչ էլ ազատ մտածենք:Աստծո օրհնությունը մեր ընտանիքներին,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):