ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.2.15

ՊԱՇ ՍԱՐԴԱՆԻ ՏԵՍԱՀՈԼՈՎԱԿԸ ԿԼԻՆԻ ՀՈՒԶԻՉ ԵՎ ԴԻՆԱՄԻԿ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Ինչպես տեղեկանում ենք երգիչ` Պաշ Սարդանի ֆեյսբուքիան պաշտոնական էջից, շուտով նա իր երկրպագուների դատին կահնձնի իր նոր տեսահոլովակը: Երգիչը լուսանկար է տարածել իր էջում, որից կարող ենք ենթադրել, որ սկսվել է տեսահոլովակի նկարահանման գործընթացը:
-Այո´, իրականում արդեն սկսվել են տեսահոլովակի նախապատրաստական աշխատանքները:
  ,,Ինձ համար շատ պատասխանատու է այս աշխատանքը , քանի որ այն իմ առաջին գլխավոր քայլն է հայկական շոուբիզնեսում: Հուսով եմ այն կգնահատվի և կընդունվի: Լինելու է շատ դինամիկ, հույզերով լի, բավականին էմոցիոնալ տեսահոլովակ: Երգի խոսքերի հեղինակն ես եմ, ներկայացրել եմ այն, ինչ զգում եմ:
Երգի և տեսահոոլովակի աշխատանքերում համագործակցում եմ տաղանդավոր ռեժիսորի՝ Արմեն Պիրիմասիի հետ` բարձր գնահատելով նրա մոտեցումը իր գործին: Հուսով եմ` մեր առաջին համագործակցությունը հաջողություն կունենա,,:
 , -տեղեկացնում է երգիչը:

Մենք զրուցեցինք նաև տեսահոլովակի ռեժիսորի հետ,ով մեզ հետ կիսվեց իր տպավորություններով.  ,,Երբ որ ծանոթացանք Պաշաի հետ, մեծ բավականություն ստացա իր մարդ տեսակից: Հեռանկարային երգիչ է, և ինձ համար մեծ պատիվ է, որ նրա առաջին երգի տեսահոլովակի նկարահանումն ինձ է վստահված: Առաջին անգամ, երբ լսեցի երգը, ինձ շատ դուր եկավ, քանի որ այն շատ մոտ է կինոաշխարհին, տեսահոլովակի լավ գաղափարներ պարունակող: Խորհրդակցեցինք Պաշի հետ և մենք կանգ առանք մի մտքի , որը շուտով կնկարահանվի տեսահոլովակ: Ուրախ եմ մեր համագործակցության համար, և մեր սկսած գործին հաջողություն եմ մաղթում,,:
Տեսահոլովակի պրեմիերան կկայանա մարտ ամսին:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):