ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

2.5.15

ՍԿԱՆԴԱԼ:ԷՄՄԻՆ ԱՄՈՒՍՆԱՑԵԼ Է ԱՄՆ-ՈՒՄ, ԵՐԳՉՈՒՀԻՆ ԲԱՑԵԼ Է ԻՐ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԳԱՂՏՆԻՆՔԸ

Երգչուհին Էմմին վերջապես հանրությանը ներկայացրեց իր աձնական կայնքը իր և իր սիրելիի հարաբերությունների մասին:
Երգչուհին գրառում է կատարել իր ֆեյսբուքիան պաշտոնական էջում, որը հետևյալն է:
,,Բարի օր...
Երկար եմ սպասել,որպեսզի կիսվեմ կյանքիս ամենակարևոր լուրով: Հասունացել է պահը, ուրախ լուրը պատմել նաև իմ սիրելի լսարանին ու մարդկանց,ովքեր հետաքրքրված են իմ կյանքով:
Ամիսներ առաջ օրինականացրեցի հարաբերություններս սիրելիիս հետ: Անչափ երջանիկ եմ սիրելի ամուսնուս կողքին:Նա հանրային մարդ չէ, և սովոր չէ լրատվամիջոցների,լսարանի ուշադրությանը:Հուսով եմ` կհարգեք անձնական կյանքի մեր գաղտնիության իրավունքը:

Հ.Գ. Թեև ընտանիքս կազմավորվել է ԱՄՆ-ում, միևնույն է Հայաստանի հետ կապս երբևէ չի ընդհատվի,,:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է նորաստեղծ զույգին մաղթելով անսահման երջանկություն և սեր:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):