ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

17.7.14

ԿԱՐԵՆ ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ ՕՐԵՆՔՈՎ ԿՊԱՏԺԻ ԻՐԵՆ ԶՐՊԱՐՏՈՂՆԵՐԻՆ

Այսօր լրագրողներին  մամուլի ասուլիսի էր հրավիրել դերասան Կարեն Մկրտչյանը, որտեղ դերասան պարզաբանեց իր հասցեին հնչած մեղադրանքներին, ներկայացրեց իրական պատմությունը, որպիսի վերջ դրվի ստեղծված խառնաշփոթին:

Բազմաթիվ լրատվամիջոցներ և բնակիչներ Կարենին մեղադրում են ասել, որ ,,դերասանը այս ամիսների ընթացքում ,,շառլատանությամբ է զբաղված,, ,, ի պատասխան այս ամենին Կարենը հանդես եկավ հետևյալ հայտարարությամբ.-,,Այն, որ ասում են, թե Կարենի ներկայացրած թղթերը կեղծ են, իրականում նման բան չկա:Ես ունեմ կենսագրություն և ինչ արել եմ, արել եմ առաջին հերթին ինձ համար, ոչ թե գլուխ գովալու, եթե ինչ որ մեկը կարա այդ ամենը ջնջի, ուրեմն ես էլ ասելիք չունեմ: Հիմա ես առողջական նորմալ վիճակում եմ գտնվում,,:

Կարենը ներկաներին նաև առաջարկեց, որ շորը բարձրացնի, որ ցույց տա, թե ինչ վիրահատություն է կրել:
,,Մանագետները կարողացան գլուխս իրենց տեխնոլոգիաներով բուժել,,: 

Հոկտեմբերին դերասանը պետք է կրկին մեկնի , որպիսի շարունակի բուժումը, իսկ  Կարենի  ընկերը՝ Վարդան Արզումանյանը, ով ,,AM,, իրավաբանական ընկերության գլխավոր իրավախորհրդատուն,,շնորհակալություն հայտնեց, բոլոր նրանց, ովքեր օգնեցին, որ Կարենը ոտքի կանգնի,,, իսկ Կարենը ասաց, որ ,,կանի ամենին ինչ, որ իրեն զրպարտողները, օրենքով պատժվեն,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):